ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΟ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ ΜΠΑΣΚΕΤ - Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΟΛΑΙΑ

ΓΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ....

NBA

Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Η ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ.

Tα τελευταία χρόνια υπάρχει μια συρρίκνωση στις υποδομές, κυρίως σε ότι αφορά τον αριθμό των παιδιών που ασχολούνται με το μπάσκετ, ενώ και τα σωματεία που συστηματικά καλλιεργούν τα τμήματα υποδομής έχουν λιγοστέψει. Επιπλέον τα πρωταθλήματα έχουν χάσει την αίγλη τους, έχει μειωθεί ο αριθμός των ταλέντων που υπάρχουν στο μπάσκετ, ο συναγωνισμός είναι άνισος. Ακόμη, είτε με φροντίδα λίγων σωματείων, είτε με την ασύδοτη δράση των "μανατζαραίων" όλα σχεδόν τα ταλέντα έχουν συγκεντρωθεί σε λίγες ομάδες διαλύοντας κυριολεκτικά το μπάσκετ στην γειτονιά και κατά συνέπεια τα ίδια τα παιδικοεφηβικά τμήματα.
Από προπονητική σκοπιά, υπάρχει ένα χάος σε ότι αφορά το στόχο και τον προσανατολισμό του προπονητικού έργου, δηλαδή ο καθένας κάνει ότι θέλει, αναπαράγονται προπονητικές λογικές και μέθοδοι προπόνησης ανδρικών ομάδων καθώς και ασκήσεις που όχι μόνο δεν ανταποκρίνονται στο στόχο της δουλειάς μας, αλλά και πολλές φορές δεν έχουν καμμία σχέση με την ηλικία και το επίπεδο των νέων αθλητών
Δεν είναι του παρόντος να επιρρίψουμε ευθύνες που ούτως ή άλλως  υπάρχουν σε όλους του εμπλεκόμενους φορείς, αλλά να ξεκαθαρίσουμε όσο μπορούμε κάποια βασικά θέματα που αφορούν την δουλειά του προπονητή στα τμήματα υποδομής και όλη την πυραμίδα τους μιας και όλοι διαπιστώνουν σχετικά εύκολα πως υπάρχει εσφαλμένη αντίληψη και αδυναμία σε πολλά θέματα τόσο από τους ίδιους, όσο και από πλευράς παραγόντων και γονέων.
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ
Είναι σαφές ότι χωρίς στόχο δεν μπορείς να έχεις αποτέλεσμα. Στο βιβλίο της  ΦΙΜΠΑ αναφέρεται ότι ο στόχος της προπόνησης στο μπάσκετ είναι :
Αρχικά η μύηση στο άθλημα μέχρι την ηλικία των 10-11 ετών.
Η εκμάθηση της βασικής τεχνικής, ατομικής και ομαδικής του αθλήματος, έτσι ώστε μετά την ηλικία των 18 ετών να είναι έτοιμοι να αγωνιστούν ανάλογα με το επίπεδό τους.
Ταυτόχρονα τονίζεται η ανάγκη για την αποφασιστική παρέμβαση στη φυσική και σωματική κατάσταση  ως απαραίτητη προϋπόθεση για την μετεξέλιξη και ολοκλήρωσή του ως αθλητή.
Γίνεται λοιπόν καθαρό ότι η δουλειά του προπονητή πρέπει να κινείται αποκλειστικά μέσα σε αυτό το πλαίσιο χωρίς παρερμηνείες και προσωπικές απόψεις.
Εδώ δεν χωρά πρωτοβουλία του προπονητή χωρίς φυσικά να παραβλέπουμε και τους δευτερεύοντες στόχους της προπονητικής διαδικασίας που αφορούν την ψυχολογία, την ηθική και κοινωνική πλευρά του νέου αθλητή.
Αρα λοιπόν δεν μπορεί να είναι στόχος η νίκη. Αυτό που πρέπει να καλλιεργούμε είναι η προσπάθεια και μέσω αυτής θα έρθουν και οι νίκες όταν θα τις χρειαστούμε αληθινά. Στις μικρές λοιπόν ηλικίες μας ενδιαφέρει μόνο να μάθουν τα παιδιά μπάσκετ. Δεν μας ενδιαφέρουν ούτε το σκορ ,ούτε ποιος θα κερδίσει. Η επιθυμία για νίκη είναι έμφυτη σε όλους μας δεν χρειάζεται κάποιος να την μάθει γιατί θέλει ούτως ή άλλως να κερδίσει. Ο ρόλος του προπονητή είναι να βελτιώσει τις αδυναμίες των παιδιών, που στη προσπάθεια να κερδίσουν κρύβουν τις αδυναμίες τους και χρησιμοποιούν τα προσόντα τους. Όταν όμως αγωνίζεσαι με τα προσόντα  δεν προετοιμάζεσαι ώστε να έχεις λύσεις στην περίπτωση που μελλοντικά κάποιος έχει τα όπλα να εξουδετερώσει τα προσόντα σου. Είτε γιατί διαθέτει καλύτερα από τα δικά σου, είτε γιατί ξέρει τον τρόπο.
Η διαφορά του προπονητή μιας ανδρικής ομάδας από έναν προπονητή υποδομών βρίσκεται ακριβώς σε αυτό το σημείο. Ότι δηλ. ο πρώτος για να είναι καλός πρέπει να κρύβει τις αδυναμίες των παιχτών του προκειμένου να κερδίσει, ενώ ο δεύτερος πρέπει να αναδεικνύει τις αδυναμίες του με σκοπό να τις βελτιώσει.
Η ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Χρειάζεται να ξεκαθαρίσουμε πως όταν μιλάμε για καλλιέργεια τμημάτων υποδομής είναι αδιανόητο να μιλάμε για αριθμό προπονητικών μονάδων μικρότερο από τρεις φορές την εβδομάδα. Συνεπώς μια ή δύο φορές την εβδομάδα προπόνηση σε μικρά παιδιά ανήκουν στη σφαίρα του μαζικού αθλητισμού και όχι της ανάπτυξης του αθλήματος.  Σύμφωνα με τη βιβλιογραφία, για τα μεν παιδιά 8-14 ετών οι τέσσερις προπονήσεις την εβδομάδα φαντάζουν ιδανικές ,στα δε αγωνιστικά τμήματα μπορούν να προσθέσουν άλλες δύο, δηλ. σύνολο έξι μαζί με τον αγώνα και ανάλογα με το επίπεδο και την υποδομή των αθλητών.
Επίσης χρειάζεται να θυμόμαστε ότι η ηλικία των 14-18 είναι η περίοδος της μεγάλης σωματικής ανάπτυξης και πρέπει να μην υποτιμούμε την φυσική κατάσταση γιατί είναι η μόνη ηλικία που μπορούμε να βελτιώσουμε τα πάντα, να αποτρέψουμε προβλήματα και να διαμορφώσουμε υγιή βάση για την ανάπτυξη ολοκληρωμένων αθλητών. 
Να μάθει πάνω απ' όλα να τρέχει σωστά, να πατάει τα πόδια του σωστά, να χρησιμοποιεί τα χέρια του σωστά. 
Αν δεν μάθει από μικρός σωστή τεχνική είναι δύσκολο στο μέλλον να γίνει ολοκληρωμένος παίκτης και επιπλέον θα έχει σοβαρά προβλήματα τραυματισμών. 
Ποιος π.χ. ασχολείται με το σωστό τρέξιμο που πρόσφατη έρευνα κατέδειξε πως το 85% των νέων αθλητών του μπάσκετ τρέχει με τα πόδια πίσω και λάθος τεχνική που επηρεάζει την γωνία της σπονδυλικής στήλης;
Τέλος ας αφήσουμε τους πειραματισμούς και να χρησιμοποιούμε ως ευαγγέλιο της οδηγίες της ΦΙΜΠΑ σχετικά με τους κανονισμούς του Μίνι – μπάσκετ. Δηλαδή μικρές μπάλες μέχρι τα μίνι, μεσαίες για τους παμπαίδες, μικρότερο ύψος στεφάνης κλπ. 
 Η ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΠΑΣΚΕΤ
Δυστυχώς όλοι μας χρησιμοποιούμε την ίδια δομή προπόνησης, είτε εργαζόμαστε σε ανδρικά τμήματα, είτε σε αγωνιστικά υποδομών και ακαδημίες. Όλα τα εγχειρίδια συμφωνούν ότι αυτό είναι έγκλημα και πρέπει να σταματήσει. Η προπόνηση πρέπει να είναι συνυφασμένη με τον στόχο που έχει κάθε τμήμα και να κινείται μέσα στα όρια που ορίζουν η επιστήμη, οι κανονισμοί και οι ειδικοί κάθε φορά παράγοντες.
Σε ότι αφορά την μύηση στο μπάσκετ, διεθνείς έρευνες έχουν τονίσει, ότι οι παιγνιώδεις ασκήσεις έχουν καλύτερο αποτέλεσμα. Συνεπώς εδώ ο προπονητής πρέπει να σχεδιάσει τις ασκήσεις έτσι ώστε να κινεί το ενδιαφέρον του παιδιού και ταυτόχρονα βιωματικά να του περνά κομμάτια του μπάσκετ όπως η ντρίπλα, το σουτ, κλπ.
Στα αγωνιστικά τμήματα δεν χρειάζονται συστήματα. Ο χρόνος που καταναλώνεται για να τα μάθουν είναι άσκοπος και επιπλέον περιορίζουν φοβερά την πρωτοβουλία και την δράση με αποτέλεσμα πολλά παιδιά με ταλέντο να μην μπορούν να αποδώσουν. Θα διακινδυνέψω να πω πως τα συστήματα βολεύουν μόνο τους ατάλαντους και περιορίζουν τους ταλαντούχους παίκτες.
Το παν είναι το passing game. Το σύστημα το χρησιμοποιείς μόνο για να καλύψεις αδυναμίες που στην προκειμένη περίπτωση εμείς δεν θέλουμε να συγκαλύψουμε. Στα νέα παιδιά χρειάζονται πολλές πάσες και απλές συνεργασίες, ώστε όλα να χρησιμοποιούν πληθώρα κινήσεων. Δεν υπάρχει λοιπόν λόγος να υπάρχουν συστήματα.
ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΠΡΟΣΩΠΟ –ΠΛΑΤΗ
Στην επίθεση το μπάσκετ χαρακτηρίζεται από κινήσεις που γίνονται με πλάτη στο καλάθι και μέτωπο στο καλάθι. Η προπόνηση σε αυτές τις δύο κινήσεις δεν μπορεί σε καμμία περίπτωση να εξαρτάται από το ύψος. Ο Τ. Κούκοτς στα 37 του χρόνια μιλώντας γι' αυτό το θέμα τόνισε ότι η διαφορά της γενιάς του με την σημερινή βρίσκεται σε αυτό ακριβώς το σημείο μιας και οι παλαιότεροι έκαναν τα πάντα μέσα στο γήπεδο. Ντρίπλαραν έπαιζαν πλάτη, είχαν καλό ντραϊβ κλπ. Η εξέλιξη του μπάσκετ απαιτεί όλοι οι παίκτες να μπορούν να παίζουν, τόσο με πρόσωπο, όσο και με πλάτη. Πρέπει λοιπόν να σταματήσει αυτό το κακό που από πολύ μικρά εξειδικεύουμε σε θέσεις τα παιδιά και να τους μαθαίνουμε όλες τις κινήσεις.
ΠΑΙΖΩ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΜΠΑΛΑ
Αν απλοϊκά σκεφτούμε θα δούμε ότι το παιγνίδι διαρκεί 40 λεπτά. Αρα κάθε ομάδα έχει στην κατοχή της την μπάλα 20 λεπτά. Αν το μοιράσουμε στους 5 παίκτες που αγωνίζονται κάθε φορά, αντιστοιχούν 4 λεπτά στον κάθε παίκτη. Αν σκεφτούμε ότι έχουμε 2 παίκτες για την κάθε θέση βλέπουμε πως ο χρόνος που αντιστοιχεί σε κάθε παίκτη με την μπάλα στα χέρια είναι 2 λεπτά. Βέβαια δεν είναι πάντα έτσι όμως εμείς αυτό πρέπει να δείχνουμε στα μικρά παιδιά. Ο παίκτης λοιπόν στην διάρκεια ενός αγώνα τον περισσότερο χρόνο κινείται χωρίς την μπάλα. Ο προπονητής είναι απαραίτητο να μαθαίνει διαρκώς τα παιδιά να παίζουν χωρίς την μπάλα και διαρκώς να προετοιμάζονται να μπουν στον ανταγωνισμό όσο πιο δυνατοί μπορούν.
ΤΑ 24"
Τα 24" δεν βοηθούν τα παιδιά να γίνουν καλύτεροι παίκτες και αν θέλουμε σοβαρά να δούμε την παραγωγική μας μηχανή πρέπει να το ξανασκεφτούμε. Ο λόγος που δεν μας απασχολεί έχει να κάνει με πιθανή αποδυνάμωση των Εθνικών ομάδων γιατί ως χώρα κυνηγάμε τις νίκες. Το μπάσκετ είναι παιγνίδι που απαιτεί ατομικές ικανότητες και συνεργασία. Μέσα από την συνεργασία αναδεικνύονται και οι ατομικές ικανότητες. Αν τα ξεχωρίσουμε αυτά τότε το αποτέλεσμα θα είναι σίγουρα μικρό.
Τα 24" έχουν φέρει βιασύνη, μεγαλύτερη ατομικότητα και μείωση στην συνεργατικότητα. Ακόμη και χρονόμετρο να μην υπήρχε καλύτερο θα ήταν το αποτέλεσμα μιας και θα είχαμε καλύτερη άμυνα προκειμένου μια ομάδα να γίνει κάτοχος της μπάλας.
Η ΠΑΣΑ
Μάλλον λάθος έχουμε ερμηνεύσει το παιγνίδι και αυτό φαίνεται από την κατάχρηση που γίνεται στην ντρίπλα από τα νεαρά παιδιά κυρίως. Το μπάσκετ είναι κατεξοχήν παιγνίδι πάσας. Η ντρίπλα γίνεται για να βελτιώσεις την θέση σου ή να ξεφύγεις από τον αντίπαλό σου. Αν π.χ δούμε τον Παναθηναϊκό να παίζει θα το καταλάβουμε καλύτερα. Όταν για παράδειγμα υπάρχει πίεση στην μία πάσα απόσταση τότε χρησιμοποιείται η ντρίπλα που τις περισσότερες φορές έχει αντικειμενικό στόχο μια καλή πάσα. Αυτό είναι σημαντικό μήνυμα που έχουν χρέος οι προπονητές να εκπαιδεύσουν του νέους αθλητές.
ΔΙΑΤΑΣΕΙΣ-ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗ
Ολοι οι προπονητές βάζουν τα παιδιά να κάνουν διατάσεις πριν την προπόνηση. Είναι όμως βέβαιο πως ακόμη και ο έφηβος δεν ξέρει να κάνει διατάσεις. Αν ξέρει τότε σίγουρα ο χρόνος δεν επαρκεί για να γίνουν σωστά. Συνεπώς οι διατάσεις εφόσον δεν πληρούν τις προϋποθέσεις είναι αμφίβολο αν ωφελούν. Επιπλέον μας αφαιρούν και χρόνο από την προπόνηση. Ακόμη στην βιβλιογραφία αναφέρεται, ότι ειδικά στα μικρά παιδιά δεν χρειάζονται διατάσεις μιας και οι μύες είναι ελαστικοί, εργάζονται ως επί το πλείστον αερόβια και δεν έχουν μεγάλη δυνατότητα αποθήκευσης ενέργειας.
Στα μικρά παιδιά έχει σημασία η προθέρμανση σε ότι αφορά το καρδιαγγειακό σύστημα γι' αυτό και μια άσκηση με lay up και τρέξιμο φαντάζει ιδανική. Ακόμη δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η ιδανική μπορεί να είναι και μια προθέρμανση επανάληψη της βασικής τεχνικής. Στα μεγαλύτερα παιδιά η προθέρμανση έχει σίγουρα ευεργετικό χαρακτήρα και πρέπει να αφορά κυρίως μεγάλες μυϊκές ομάδες. Η έννοια της προθέρμανσης και των διατάσεων υφίσταται ούτως ή άλλως όταν ο σκοπός που πραγματοποιούνται αφορά την διαπαιδαγώγηση και ψυχική προετοιμασία για τον αγώνα.
Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ
Όταν έρχεται στα χέρια μας ένα γκρουπ παιδιών πρέπει όλα να αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο. Είναι έγκλημα να διώξουμε ένα παιδί για οποιονδήποτε λόγο. Προσπαθείς να υπάρχει ανταγωνισμός χωρίς απογοήτευση. Πρέπει ο ένας να τραβάει τον άλλο. Δεν βάζουμε ποτέ παιδιά διαφορετικών ταχυτήτων στο ίδιο γκρουπ.
Φυσικά ο κύριος στόχος μας είναι να διδάξουμε τα βασικά. Πάσα, ντρίπλα, ξεμαρκάρισμα, προσποίηση, άμυνα, ετοιμότητα, υποδοχή, μπάσιμο, όχι με δύναμη αλλά με τεχνική τέτοια που θα του εξασφαλίσει π.χ ξεμαρκάρισμα έστω και αν τον φύλαγε ο Τζόρνταν. Όλα αυτά πρέπει να εξασκούνται καθημερινά ώστε να γίνουν κτήμα του νεαρού αθλητή. Γιατί αν δεν γίνουν τότε με την πρώτη πίεση θα ξεχαστούν, και τότε θα χαθούν. Μόνο τότε θα έχουμε ανταγωνισμό και θα μπορούμε να μιλάμε για εξειδίκευση του παίκτη.
Πέρα από αυτά θα πρέπει πάντα να θυμόμαστε μερικά βασικά θέματα:
-Ο προπονητής στα τμήματα υποδομής πρέπει να βγάλει από πρότυπό του τον προπονητή ανδρικής ομάδας.
Οι υποδομές πέραν του αθλητικού μέρους αποτελούν σημείο αναφοράς στη διαμόρφωση της προσωπικότητας των νέων και αποτελούν συστατικό στοιχείο του κοινωνικού, πολιτικού και πολιτισμικού γίγνεσθαι.
Το σωματείο αποτελεί φορέα αγωγής  και η αγωγή που προσφέρει πρέπει να προάγει συνολικά τη κοινωνία.
- Ο προπονητής παίζει σπουδαίο ρόλο στο σύστημα της αγωγής και αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε.
- Σε ένα τμήμα υποδομής είναι και παιδιά που δεν θα γίνουν ποτέ αθλητές. Σ΄ αυτά τα παιδιά έχουμε χρέος να παρέμβουμε και να τους κάνουμε να αγαπήσουν τον αθλητισμό.
Τέλος να υπενθυμίσω ότι τα δικαιώματα των αθλουμένων είναι συνταγματικά κατοχυρωμένα και καμία εξουσία του προπονητή δεν μπορεί να τα παραβιάσει.
Συνεπώς οποιαδήποτε συμπεριφορά δεν συνάδει με τον πολιτισμό μας, είναι απαράδεκτη και πρέπει να υπάρχουν συνέπειες για τον παραβάτη.
Κοινώς δεν έχουμε κανένα δικαίωμα να βρίζουμε, να ειρωνευόμαστε, να προσβάλουμε κανένα παιδί και η συμπεριφορά μας να είναι πάντα ανάλογη του έργου που μας έχει αναθέσει ο κοινωνικός μας ρόλος.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ
Οι γονείς μπορούν να διαδραματίσουν θετικό ρόλο στην εξέλιξη των παιδιών αρκεί να μην μπλέκονται οι ρόλοι.
Ο θετικός ρόλος μπορεί να κινηθεί σε διοικητικό επίπεδο και παροχή κάθε δυνατής υποστήριξης στο παιδί ,το σωματείο και τον προπονητή. Η βοήθεια στο παιδί αφορά την συνέπεια, την υπευθυνότητα, την προσπάθεια την ψυχολογική στήριξη κ.α.
Συνήθως οι γονείς νομίζοντας ότι το παιδί τους αδικείται, μπαίνουν στα χωράφια του προπονητή και χωρίς να το καταλάβουν λειτουργούν σαν φίλαθλοι που κάνουν κακό στο ίδιο τους το παιδί. Έτσι συχνά δίνουν λάθος συμβουλές, κλονίζουν την εμπιστοσύνη του παιδιού στο πρόσωπο του προπονητή, αλλοιώνουν την σχέση παιδιού και ομάδας, και το κυριότερο χάνουν το ρόλο τους ως γονείς. 
Πολλές φορές έχουμε γίνει μάρτυρες επεισοδίων στις κερκίδες με πρωταγωνιστές γονείς όπως και παιδιών που ακόμη και τη ώρα του αγώνα παίρνουν οδηγίες από το "μπαμπά". 
Δεν συμφωνώ με την απομάκρυνση των γονέων από το χώρο. 
Θεωρώ πως με μια καλή συνεργασία μπορούν τα πράγματα να βελτιωθούν. 
Η λύση βρίσκεται στην συγκεκριμενοποίηση των στόχων, στην ενημέρωση των γονέων, από την πλευρά του σωματείου και του προπονητή, στην σαφή οριοθέτηση των ρόλων και την πλήρη αξιοποίηση των γονέων για την επίτευξη των στόχων. Τότε μόνο οι γονείς θα εμπιστεύονται τους προπονητές όπως εμπιστεύονται τους δασκάλους στα σχολεία  και δεν θα παρεμβαίνουν στο έργο τους.
Κωνσταντίνος Αλεξίου
Καθηγητής Φυσικής Αγωγής 
Β' Αντιπρόεδρος  Συνδέσμου 
Ελλήνων Προπονητών Καλαθοσφαίρισης


http://aokarea.gr/site/?p=9





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΙ ΦΙΛΑΘΛΟΙ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ

Ο ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΡΑΛΙΓΚΑΣ(Δικηγόρος Θεσσαλονίκης και ένθερμος φίλαθλος του ΑΡΗ Θεσσαλονίκης) είπε:

"Μπάσκετ δίχως κόσμο και συνθήματα είναι σαν ταινία χωρίς ήχο. Μπάσκετ, εξάλλου, δεν είναι μόνο το θέαμα εντός παρκέ. Δεν είναι μόνο η νίκη, δεν είναι τα καλάθια. Μπάσκετ σημαίνει πάθος, ενθουσιασμός, συναίσθημα . Μπάσκετ είναι το δάκρυ της χαράς, της συγκίνησης, ακόμα και της λύπης. Ας ευχηθούμε να ζήσουμε ξανά ανάλογες ατμόσφαιρες, όπως αυτή που δημιούργησαν χθες οι φίλαθλοι των δύο συλλόγων, οι οποίοι έδωσαν μαθήματα οπαδικής συμπεριφοράς, στηρίζοντας με κόσμιο τρόπο την αγαπημένη τους ομάδα και βάζοντας ένα μικρό λιθαράκι σ’αυτό που επιζητούμε όλοι για να πάρει το άθλημα την ώθηση, που τόσο πολύ έχει ανάγκη…".

"Κάποια στιγμή πρέπει να δώσουμε  ευκαιρίες σε νέα παιδιά, προκειμένου να "ψηθούν". Το μπάσκετ περνάει πολύ δύσκολες μέρες και είναι στο χέρι των όσων το υπηρετούν, να το φέρουν σε καλό δρόμο".




Ε.ΚΑ.Σ.ΔΥ.Μ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ-ΟΡΙΣΜΟΙ-ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ

Χαμογελαστε....Κανει Καλο!!!

ΤΙΤΛΟΣ

ΚΕΙΜΕΝΟ

Ετικέτες

Α.Ε ΚΟΖΑΝΗΣ (35) Α.Ε.Κ (1) Α.Σ.Ε.Α.Δ (1) Α1 (1) Α2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ (2) Α2 ΡΟΣΤΕΡ ΟΜΑΔΩΝ (1) ΑΓΓΕΛΟΥ (2) ΑΘΛΗΤΙΑΤΡΙΚΑ (3) ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ (32) ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ (1) ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (2) ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ (1) ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ (7) ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ (7) ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ (1) ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ (17) Ακαδημιες Μπασκετ (24) ΑΚΟΥΜΙΑΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (1) ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ (3) ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ (11) ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΟΚ (35) ΑΝΤΩΝΙΟΣ - ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΚΑΛΑΪΤΖΗΣ (5) ΑΠΕΡΓΙΑ (1) ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ (1) ΑΠΟΨΕΙΣ (8) ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ (2) ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟ (4) ΑΡΗΣ (2) ΑΡΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (36) Αρθρα (6) ΒΑΛΚΑΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ (2) ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (12) ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ (1) ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΑΜΠΡΑΚΟΣ (1) ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΚΟΥΝΤΗΣ (1) ΒΕΛΒΕΝΤΟ (5) ΒΙΑ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ (1) ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (1) ΒΟΛΕΪ ΜΠΟΛ (2) Γ.Σ ΔΙΟΣΚΟΥΡΟΙ ΚΟΖΑΝΗΣ (2) ΓΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ (1) ΓΑΣΠΑΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (1) ΓΗΠΕΔΑ ΜΠΑΣΚΕΤ (2) ΓΙΑΝΚΟΒΙΤΣ ΒΛΑΔΙΜΗΡΟΣ (1) ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ (1) ΓΙΟΝΑΣ ΚΑΖΛΑΟΥΣΚΑΣ (1) ΓΝΩΜΕΣ (6) ΓΟΝΕΙΣ (4) ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ (1) ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ (4) ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΟΖΑΝΗΣ (1) Δ.Α.Κ. ΚΟΖΑΝΗΣ (1) ΔΑΒΑΝΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ (1) ΔΗΜΑΣ ΤΑΣΟΣ (1) ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ (1) ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΥ (1) ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΝΙΚΟΣ (3) ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ (1) ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ (10) Διατροφή Αθλητών Μπάσκετ (7) ΔΙΑΦΘΟΡΑ (1) ΔΙΚΑΙΟΥΛΑΚΟΣ ΤΖΩΡΤΖΗΣ (2) ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ (1) ΔΙΟΣΚΟΥΡΟΙ ΚΟΖΑΝΗΣ (5) ΔΟΞΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (3) Ε.Κ.ΚΑΒΑΛΑΣ (2) Ε.ΚΑ.Σ.Α.ΜΑ.Θ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΑΙΔΩΝ (4) Ε.ΚΑ.Σ.ΔΥ.Μ (20) Ε.ΚΑ.Σ.ΔΥ.Μ ΜΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ (1) Ε.ΚΑ.Σ.ΔΥ.Μ ΜΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΔΩΝ (5) Ε.ΚΑ.Σ.ΔΥ.Μ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΦΗΒΩΝ (2) Ε.ΚΑ.Σ.Θ (4) Ε.Ο.Κ (26) ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ (2) ΕΘΝΙΚΗ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ (2) ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΑΝΔΡΩΝ (14) ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΑΝΔΡΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ (1) ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ (2) ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΕΦΗΒΩΝ (32) ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ (5) ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ (11) ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΝΕΑΝΙΔΩΝ (1) ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΝΕΩΝ ΑΝΔΡΩΝ (11) ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΔΩΝ (40) ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΑΜΠΑΙΔΩΝ (9) ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΣΡΙΣΤΕΣ (1) ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ Γ.Σ (1) ΕΡΜΗΣ ΛΑΓΚΑΔΑ (1) ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ (4) ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ (9) ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ (3) ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ (9) ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ (4) ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΦΗΒΩΝ (5) ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ (11) ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΝΕΩΝ ΑΝΔΡΩΝ (9) ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΑΙΔΩΝ (18) ΕΥΧΕΣ (1) ΕΦΗΒΟΙ (7) ΕΦΗΒΟΙ ΑΡΗ (9) ΕUROC (1) ΖΙΑΓΚΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ (1) ΗΡΑΚΛΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (9) ΗΡΑΚΛΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ (9) ΘΕΣΕΙΣ ΠΑΙΚΤΩΝ (3) ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (1) ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ (1) ΙΚΑΡΟΙ ΣΕΡΡΩΝ (1) ΙΣΠΑΝΙΚΟ ΜΠΑΣΚΕΤ (1) ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤ (1) Κ.Α.Ε (1) ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ (1) ΚΑΛΦΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ (1) ΚΑΝΝΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (1) ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ (13) ΚΑΡΦΩΜΑΤΑ (1) ΚΕΛΛΗΣ ΣΠΥΡΟΣ (2) ΚΛΕΙΣΤΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ (2) ΚΟΖΑΝΗ (2) ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ (2) ΚΟΡΑΣΙΔΕΣ (4) ΚΟΥΣΗΣ ΚΩΣΤΑΣ (1) ΚΡΗΤΗ (1) ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ (1) ΚΥΡΙΑΖΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (2) ΚΩΠΗΛΑΣΙΑ (2) ΛΑΣΣΑΝΗΣ (3) ΛΑΣΣΑΝΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ (2) ΜΑΚΡΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (1) ΜΑΝΟΥΣΕΛΗΣ ΜΑΝΟΣ (5) ΜΑΝΤΟΥΛΙΔΗΣ (12) ΜΑΡΟΥΣΙ (1) ΜΑΥΡΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ (1) ΜΑΥΡΟΖΟΥΜΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (1) ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ (4) ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ (9) ΜΙΣΣΑΣ ΚΩΣΤΑΣ (5) ΜΟΥΝΤΟΜΠΑΣΚΕΤ (1) ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ ΗΛΙΑΣ (1) ΜΠΑΣΚΕΤ (30) ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ (3) ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ (2) ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΟ ΠΑΠΟΥΤΣΙ (1) ΜΠΙΕΛΑ (1) ΜΠΟΧΩΡΙΔΗΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ (1) ΝΑΝΑΚΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ (1) ΝΕΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ (5) ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΛΗΣ (1) ΝΙΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ (2) ΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (1) Ο.Δ.Κ.Ε (1) ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (1) Π.Α.Ο.Κ (5) Π.Σ.Α.Κ (1) ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ (1) ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ (2) ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ (3) ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΦΗΒΩΝ (23) ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΠΑΣΚΕΤ (5) ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΤΙΒΟΥ (1) ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Tae Kwon Do (2) ΠΑΙΔΕΣ (17) ΠΑΙΔΕΣ ΑΡΗ (4) ΠΑΙΔΙΚΟ ΜΠΑΣΚΕΤ (11) ΠΑΙΔΙΚΟ ΤΟΥΡΝΟΥΑ Α.Ε ΚΟΖΑΝΗΣ (1) ΠΑΙΔIA (2) ΠΑΜΠΑΙΔΕΣ (2) ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (4) ΠΑΝΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ (6) ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΦΗΒΩΝ (25) ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ (8) ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΝΕΑΝΙΔΩΝ (1) ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΑΙΔΩΝ (46) Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Μπάσκετ Πανεπιστημίων (10) ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΝΕΩΝ ΑΝΔΡΩΝ (1) ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ (1) ΠΑΝΟΥΛΙΑΣ ΤΑΚΗΣ (2) ΠΑΟΚ (3) ΠΑΟΚ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (4) ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΧΑΡΗΣ (1) ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΩΣΤΑΣ (2) ΠΑΣΧΑ (1) ΠΕΡΚΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ (1) ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΙ (1) ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ (1) ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ (3) ΠΟΛΙΤΙΚΗ (1) ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΕΚΑΣΔΥΜ (3) ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ (14) ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ (4) ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΜΠΑΣΚΕΤ (46) ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟ CAMP (3) ΠΡΟΣΘΙΟΣ ΧΙΑΣΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ (1) ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Α' ΤΟΠΙΚΟ Ε.ΚΑ.Σ.ΔΥ.Μ (7) ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Α1 ΤΟΠΙΚΟ Ε.ΚΑ.Σ.ΔΥ.Μ (1) ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Β' ΤΟΠΙΚΟ Ε.ΚΑ.Σ.ΔΥ.Μ (1) ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Β1 ΤΟΠΙΚΟ Ε.ΚΑ.Σ.ΔΥ.Μ (1) ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Γ' ΕΘΝΙΚΗΣ (12) ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΦΗΒΩΝ Ε.ΚΑ.Σ.Θ (17) ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΙΚΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ (13) ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΑΙΔΩΝ Ε.ΚΑ.Σ.ΔΥ.Μ (14) ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ Ε.Ο.Κ (7) ΠΡΩΤΕΑΣ ΓΡΕΒΕΝΩΝ (1) ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ (1) Σ.Ε.Π.Κ (4) ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΛΑΖΑΡΟΣ (1) ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ (1) ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ (3) ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ (1) ΣΙΓΑΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (1) ΣΙΟΛΟΓΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ (2) ΣΚΟΠΙΑ (2) ΣΟΡΩΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣ (2) ΣΟΦΑ ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΑ ΛΟΓΙΑ (3) ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ (2) ΣτΕ (1) ΣΤΡΑΤΟΣ ΚΟΥΚΟΥΛΕΚΙΔΗΣ (1) ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΜΠΑΣΚΕΤ (1) ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (1) ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ. (1) ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ (2) ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΠΑΣΚΕΤ (5) ΣΦΑΙΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ (2) ΣΧΟΛΕΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ (1) ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ (6) ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ (1) ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ (7) ΤΑΛΕΝΤΑ (1) ΤΑΠΟΥΤΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ (1) ΤΕΟΝΤΟΣΙΤΣ ΜΙΛΟΣ (1) ΤΕΧΝΙΚΗ ΜΠΑΣΚΕΤ (13) ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ (2) Το μπάσκετ απο το Α έως το Ω (14) ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (1) ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΣΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ (5) ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΣΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ (1) ΤΟΠΑΛΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ (1) ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΜΠΑΣΚΕΤ (4) ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΜΠΑΣΚΕΤ ΚΟΡΑΣΙΔΩΝ "ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΠΑΓΕΡΩΦ" (1) ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΜΠΑΣΚΕΤ ΠΑΙΔΩΝ "ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΠΑΓΕΡΩΦ" (19) ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΙ (1) ΤΣΑΓΚΡΩΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (1) ΥΠΟΔΟΜΕΣ (17) ΦΑΙΑΚΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ (3) ΧΙΟΥΜΟΡ (5) ΧΡΥΣΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΛΙΝΟΣ (1) CAMP ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ (12) CAMP BASKETBALL (11) EΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ (1) EUROCUP (2) EVENT BASKETBALL (1) FIBA (2) FIBA EUROPE (2) FINAL SIX (10) NBA (6) OΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (1) PLAY OFF (2)

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

free counters

ΜΑΣ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΑΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ

on-line

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ

ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ

Η λιστα ιστολογιων μου

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΠΟΙΟΙ ΑΠΕΡΓΟΥΝ

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ

QoolSoft Greeklish 2 Greek Converter